PRM Albizottság
people with reduced mobility – csökkent mozgásképességű személyek
people with reduced mobility – csökkent mozgásképességű személyek
elnök
villamos üzemigazgató
BKV Zrt. – a vasúti üzemeltetési vezérigazgató-helyettesi szervezet delegáltja
Diplomáit a Szent István Egyetemen 2007-ben gazdasági mérnökként (regionális gazdaságtan szakirány), a Miskolci Egyetem Dunaújvárosi Főiskolai Karán 1999-ben közgazdász szakmérnökként, valamint a kecskeméti Gépipari és Automatizálási Műszaki Főiskolán 1996-ban gépészmérnökként (gépipari automatizálási szak) szerezte.
1988 és 2012 között a Budapesti Közlekedési Vállalatnál, majd Budapesti Közlekedési Központnál dolgozott a forgalomirányítási szakterületen (több pozícióban, legutóbb főosztályvezetőként), többek között a közösségi közlekedés forgalomirányításának átalakításával, technikai támogatásának megújításával foglalkozott (FUTÁR rendszer).
2013-tól a BKV Zrt. villamos üzemigazgatóságának vezetését látja el. Az alapvető üzemeltetési feladatok mellett részt vett (és vesz) kiemelt fővárosi közösségi közlekedési projektek előkészítésében is (például 1-es és 3-as villamos vonalak megújítása, az 1-es villamos vonal meghosszabbítása, a budai fonódó hálózat I. üteme, a budapesti villamos- és trolibusz-jármű projekt, jelenleg a budai fonódó hálózat II. üteme).
Minőségügyi vezető
DKV Zrt. delegáltja
Végzettségeit a BME Közlekedésmérnöki Kar Járműgépész szakán 1987-ben gépészmérnökként, a BME Közlekedésmérnöki Kar Járműgépész szakán 1997-ben járműgépész szakmérnökként, a TÜV Rheinland InterCert Akadémián 2004-ben minőségügyi auditorként, Széchenyi István Egyetemen 2016-ban balesetvizsgálói szakterületen szakértői feladatokra felkészített szakmérnökként szerezte.
A MÁV Debreceni Járműjavító Kft-nél (illetve jogelődjeinél) 1987 és 1994 között főművezetőként vasúti teherkocsi javítással, 1994 és 2003 között szerkesztő csoportvezetőként vasúti teherkocsik javításához, gyártásához készülékek és vasúti teherkocsi átalakítás tervezésével foglalkozott.
A DKV Debreceni Közlekedési Zrt-nél 2003 óta az irányítási rendszer (közte a vasúti biztonságirányítási és a vasúti járművek karbantartási rendszer) felügyletével, szervezésével és folyamatos fejlesztésével foglalkozik, 2003 és 2021 között a villamosok és trolibuszok minőségellenőrzésével foglalkozott. Ennek keretében a villamosok és trolibuszok járműbeszerzésében vett részt. Kapcsolt munkakörként 2012 óta adatvédelemmel és 2014-óta vasúti balesetek vizsgálatával foglalkozik.
Személyszállítási koordinátor
GYSEV Zrt. delegáltja
Diplomáit a Berzsenyi Dániel Tanárképző Főiskolán valamint a Pécsi Tudományegyetemen szerezte.
2011 óta dolgozik a GYSEV Zrt. Személyszállítási üzletágánál, különböző munkakörökben. Feladatai között szerepelt a vonatközlekedés üzemeltetésével kapcsolatos operatív és technológiai folyamatok ellátása; a személyszállítással kapcsolatos gazdasági folyamatok tervezése, elemzése, koordinálása.
2018 óta látja el az üzletág közszolgáltatásért felelős koordinátori teendőit, aminek kapcsán az akadálymentesítéssel összefüggő jogszabályi háttér nyomon követése, a fejlesztési elvárások, igények és a lehetőségek vizsgálata is a feladatai közé tartozik.
Szakértőként részt vett a GYSEV Zrt. Közszolgáltatási Szerződésének módosításában és szolgáltatás minőségi követelményeit tartalmazó melléklet és mérési módszertan kidolgozásában, illetve felelős a belső mérési rendszer üzemeltetéséért.
tag
szakmai titkár
MÁV-START Zrt. delegáltja
Diplomáját a győri Széchenyi István Műszaki Főiskola vasútirányítási és informatikai szakán szerezte 1995-ben. 2017 óta elméleti és gyakorlati vasútszakmai oktató.
1995 és 2001 között a kereskedelmi és a forgalmi szakvizsgák letétele után a MÁV Rt. Bp. Keleti pályaudvar Állomásfőnökségén személyszállítási vezetői feladatokat látott el, mely a vasúti személyszállítási technológiai folyamatok megszervezésére, ellenőrzésére terjedt ki.
2001 óta a MÁV-START Zrt. jogelődjeinek üzemeltetési területén többféle munkaköröket töltött be. Szerteágazó feladatai között szerepelt hálózati szintű technológiai folyamatok és stratégiai és fejlesztési tevékenység tervezése, szervezése, koordinálása, különböző projektekben való részvétel.
Jelenleg a MÁV-START Zrt. Üzemeltetési Igazgatóságán tölt be szakmai titkári pozíciót, mellette hálózati szinten központilag koordinálja az esélyegyenlőséggel kapcsolatos feladatokat, a jogszabályi megfeleléshez a szabályozást elkészíti, az igényeket és a lehetőségeket feltárja, javaslatot tesz a szolgáltatás minőségének javítására az akadálymentes közlekedés megvalósítása érdekében. Képviseli a MÁV-START Zrt.-t a MÁV Zrt. által irányított Akadálymentesítési munkacsoportban.
közösségi közlekedési és vasútbiztonsági vezető
Szegedi Közlekedési Kft. delegáltja
Végzettségeit az Eötvös Loránd Tudományegyetemen fizikus – fizika-tanár és fizika PhD, valamint a Széchenyi István Egyetemen járműmérnökként (BSc) szerezte.
2004-06 között fizikus poszt-doktori állásokban kutatóként dolgozott külföldön. 2006-ban csatlakozott a Szegedi Közlekedési Kft-hez, 2007-15 között a Szeged Pólus Kft-nél projektmenedzseri, majd projektigazgatói pozícióban a Szeged Elektromos Közlekedés Fejlesztése nagyprojekt lebonyolításában tevékenykedett villamos és trolibusz építési beruházásokban, valamint közreműködött a villamos- és trolibusz járműbeszerzési tenderek lebonyolításában. 2015-ben a Szeged-Hódmezővásárhely vasút-villamos projekt engedélyes tervezésének lebonyolításában projektmenedzserként vett részt.
2016-tól a Szegedi Közlekedési Kft-nél vezető beosztású, a közösségi közlekedési területet működését és fejlesztését felügyeli. 2017-től kapcsolt munkakörként a társaság vasútbiztonsági vezetője.